من یک مشاور بیمه زندگی هستم 
ارزش کارم خیلی بالاتر از اون چیزیه که تو فکر می کنی
می تونستم مثل خیلیای دیگه نمایندگی جنرال بگیرم و یه دفتر تو شهر بزنم  و  منشی استخدام کنم  تا برم دنبال علایقم  و تو به اجبار بیای و ماشینت رو بیمه شخص ثالث کنی.!!!
اما من این کار رو‌ نکردم
 من اومدم دنبال تو
 تا بهت بگم
 
رفیق  ، سلامتیت ، اینده ت خانوادت و خودت از ماشینت ارزشتون بیشتره   !!!
راستی تو‌ ماشینت رو برای کی میخوای؟؟؟
اگر تا حالا نمی دونستی  بدون   و اگر امروز افکارم رو‌هضم نکنی  هزاران نفر دیگه  هستند که ۳۰ دقیقه مشاوره من براشون اونقدر ارزشمنده که تا همیشه دوستم می مونند . 
 هر چند وقتم به اندازه طلا با ارزشه اما اطلاعاتم برای ساختن اینده ت ارزشش از  طلا بیشتره 
و من هر دوتاش رو  در اختیارت گذاشتم 
اگه هم بگی نه
نخواهم رنجید چرا که  
به من نه نگفتی
 به خودت نه گفتی
 به اینده ت نه گفتی
و‌ به  خانواده‌ت گفتی 
 که مهم نیست وقتی نباشی چه بلایی سرشون میاد !!!
اره رفیق آدمیزاده دیگه 
بعضی حرفا رو‌به زبون نمیاره ولی میگه!
 
من رسالتم رو انجام دادم 
باید برم چون خیلیا منتظر  من هستند با این که ‌ نه رئیسم نه مدیرم و‌ نه واعظ
من فقط یک مشاورم 
  

امضا مشاور بیمه حسن فلاحپور

حتی شما دوست گرامی